25.11.2016
Mitä mieltä kuntaliitoskäänteestä?
Kotiseutu-uutisten toimittaja kysyi perjantaina iltapäivällä Kiteen raitilla liikkuneilta, millaisia tuntoja peruttu liitospäätös Kiteen ja Rääkkylän välillä herättää.
Katri-Helena Kovero, Pötsönlahti, Rääkkylä: Vähän tuntui sisimmässä siltä, että onneksi liitosta ei tullut. Työpaikkani on Joensuussa ja käyn siellä paljon asioilla. Eri asia olisi, jos olisi konkreettisesti tiennyt odotella, mitä liitos olisi tuonut tullessaan. Nythän ei ollut selvillä, miten esimerkiksi koulujen olisi käynyt.


Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.