Kotiseutu-uutiset.com

  • Etusivu
  • Kirjaudu
  • Näköislehti
  • Tilaa lehti
    • Ostoskori
    • Tilaa verkkolehti Puodista
    • Tilaa paperilehti
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Jätä mainos
    • Osoitteenmuutos
    • Juttuvinkki tai palaute
    • Mediakortti
    • Lehden arvot
    • Vuoden teot
    • Antti-patsas
    • Historiaa
      • Ensimmäisestä vuosikerrasta
    • Tietosuoja
28.2.2019
Koti  »  Ajankohtaista   »   Gallup: Maistuuko laskiaispulla?

Gallup: Maistuuko laskiaispulla?

Julkaistu kategoriassa: Ajankohtaista Kirjoittanut Hanna-Leena Kunttu 28.2.2019

Laskiaissunnuntaita vietetään tulevana sunnuntaina. Perinteisesti päivää vietetään viilettämällä pulkkamäessä ja herkuttelemalla laskiaispullilla.

Mutta millainen pulla mahtaa olla paras? Kotiseutu-uutiset kysyi, partiolaiset vastasivat.

v_gallup_leo

Leo Kuokkanen, Mattisenlahti

– Kotitekoiset laskiaispullat ovat parhaita. Tykkään eniten mansikkahillolla ja kermavaahdolla täytetyistä pullista. Mantelimassasta en tykkää. Luulen, että voin syödä kerralla viidestä kymmeneen laskiaispullaa.

Pienenä sanoin laskiaispullaa laiskiaispullaksi.

v_gallup hanna rokkila

Hanna Rokkila, Ylämylly

– Pidän laskiaispullista, joissa on runsaasti kermavaahtoa ja mansikkahilloa – mantelimössöt eivät missään nimessä kuulu niihin. Itse tehty laskiaispulla on paras, kunhan sen on tehnyt joku muu kuin minä. Tällä viikolla söin ope-huoneessa mainion, itse tehdyn pullan.

v_gallup_risto

Risto Martikainen, Ylämylly

– Äiti leipoo joskus laskiaispullia, ja minä olen ollut apuna. Itse tehty pulla on paras. Laskiaispullassa pitää olla kermavaahtoa ja mansikkahilloa. Parhaimmalta se maistuu kuuman kaakaon kanssa. Kerralla en kuitenkaan jaksa syödä kolmea pullaa enempää.

Sonja Alm
Sonja Alm

Sonja Alm, Käsämä

– Laskiaispullassa pitää olla kermavaahtoa ja vadelmahilloa. Minulla on tapana syödä ensin pullan päällisosa ja vasta sitten pohja. Anoppini leipoo parhaimmat laskiaispullat.

Jaa:Share on facebook
Facebook

Tietoa kirjoittajasta

Hanna

Hanna-Leena Kunttu kirjoitti ensimmäiset artikkelinsa Kotiseutu-uutisiin helmikuussa 2011.

Vastaa Peruuta vastaus

Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.

  • Kirjaudu

    • Unohtunut salasana

    Kotiseutu-uutiset

    Liperin ja Rääkkylän paikallislehti vuodesta 1966.

    Kuinka voimme palvella?

    • Kotiseutu-uutiset
    • Mediakortti
    • Ilmoitukset
    • Tilaukset ja osoitteenmuutokset
    • Näköislehti
    • Puoti

    Tykkää Facebookissa!

    Kotiseutu-uutiset.com Copyright © 2026.
    Kirjautuminen | Tuotanto Urheilukehitys ry | Takaisin ylös ↑

    Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan kokemuksen verkkosivustollamme.

    Voit lukea lisää käyttämistämme evästeistä tai poistaa ne käytöstä.

     

    Ladataan kommentteja...
     

    Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.

      Kotiseutu-uutiset.com
      Powered by  GDPR Cookie Compliance
      Evästeasetukset

      Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.

      Välttämättömät evästeet

      Voidaksemme tallentaa evästeasetukset, välttämättömät evästeet on oltava käytössä.