15.11.2016
Neljän tunnin kahvila avoinna jälleen
Rääkkylän 4H-yhdistyksen pitämä, 4-tuntia kahvila avasi ovensa toistamiseen entisen huoltoaseman kiinteistössä.
Jos sinulla on Puodista ostettu lukuoikeus, voit jatkaa lukemista.




Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.