12.11.2021
Senioripysäkillä voi ottaa vaikka ettonet

Marjukka Konttinen-Lappalainen vastaanotti Yrjö Erosen tervehdyksen senioripysäkin avoimilla ovilla.
Rääkkylän kirkonkylälle perustetulla senioripysäkillä olivat viime keskiviikkona ovet avoimena. Senioreiden rupattelupaikassa on jo muutaman viikon ajan vaihdettu ajatuksia ja tuntemuksia niin maailman menosta kuin oman kunnan kiinnostavista asioista. Kohtaamispaikan tavoitteena on myös torjua yksinäisyyttä.
Vain tilaajille
Tämä juttu on vain tilaajille. Voit hankkia lukuoikeuden Puodista klikkaamalla alla olevaa painiketta.
Jos sinulla on Puodista ostettu lukuoikeus, voit jatkaa lukemista.


Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.