1.9.2021
Paksuniemen kalanjalostustehdas ei ole päässyt alkuun vieläkään – ”Meille on syntynyt tappioita”
Rääkkylän kunnan ja Kontion Kalan sopimus Paksuniemen kalanjalostustehtaan käyttöönotosta ei ole sujunut alkuperäisen ajatuksen mukaan. Rakennustarkastaja Kalevi Harinen toteaa, että alkuvaiheessa puhuttiin jopa kesäkuussa tai keskikesällä käyttöön otettavista tuotantotiloista.
Vain tilaajille
Tämä juttu on vain tilaajille. Voit hankkia lukuoikeuden Puodista klikkaamalla alla olevaa painiketta.
Jos sinulla on Puodista ostettu lukuoikeus, voit jatkaa lukemista.



Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.