Kuntien ja hyvinvointialueiden yhteistyö koetaan vaihtelevaksi – Liperissä arki sujuu yhteistyössä

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhteistyö on Kuntaliiton tuoreen kyselyn mukaan kehittynyt viime vuosina myönteiseen suuntaan, mutta näkemykset sen toimivuudesta jakautuvat selvästi. Kyselyyn vastanneista kuntajohtajista 31 prosenttia arvioi yhteistyön toimivan hyvin, kun taas 23 prosenttia piti sitä huonona. Vain tilaajille Tämä juttu on vain tilaajille. Voit hankkia lukuoikeuden Puodista klikkaamalla alla olevaa painiketta. Tilaa lukuoikeus Jaa:Facebook